Black & White

09.02.2019

Na túto realizáciu som právom hrdý, je to moja obľúbená TV stena krášli a spĺňa účel v jednom.  V tejto realizácií som urobil TV stenu na celú výšku miestnosti a miesto po stranách doplnil čiernym obkladom. Jemné štruktúrovanie obkladu je krásne zvýraznené bielym LED svetlom ktoré je možné plynule regulovať.   

Nepriame podsvietenie pri pozeraní TV nie je rušivé a náladovo osvetľuje obývačku. Šírku v TV steny som zvolil širšiu ako je samotná TV ( šírka SDK steny 125cm ) a na obklad ostal priestor tak aby jeho skladba dostatočne vynikla.

Použil som LED pásik 60 diod na m/b s ktorým mám najlepšie skúsenosti a farba neutrál zo svietivosťou 4000K dostatočne vykúzli tú správnu náladu. 

  

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky